Close
Nemáte žiadne položky vo vašom nákupnom košíku.
Hľadanie

Reklamačný poriadok

Všeobecné informácie

Ak ste si objednali Tovar, ktorý Vám nesedí alebo nie je úplne podľa Vašich predstáv, radi Vám ho vymeníme alebo vrátime peniaze.

  • U výmeny Tovaru zasiela Kupujúci produkty späť na vlastné náklady (pokiaľ nie je určené inak).
  • V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy dostane Kupujúci 100% uhradenej ceny Tovaru (nepoužívaného a nepoškodeného), nie však skôr, ako Predávajúcemu Tovar odovzdá alebo preukáže, že Tovar odoslal.
  • V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy nesie náklady na vrátenie Tovaru Kupujúci.

Adresa pre zaslanie reklamovaného tovaru

Flystork
Jejkovská Brána 36/1
674 01 Třebíč
Česká republika

Pre reklamáciu môže Kupujúci využiť reklamačný formulár, pomocou ktorého identifikuje druh reklamácie, svoju osobu a reklamovaný Tovar.

Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom našej internetovej stránky (https://reklamace.flystork.sk/).Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom nosiči (napríklad e-mailom).

Ďalej by Vás mohlo zaujímať Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy prípadne Všeobecné obchodné podmienky.

Výhrada u textových chýb a preklepov

Aj keď sa snažíme o 100% správnosť textových popisov, technických parametrov, veľkostí, farieb, fotografií, názvov, cien a pod., môže sa napriek všetkej našej dôkladnosti stať, že sa u tak veľkého množstva Tovaru vyskytne chyba alebo preklep. Vyhradzujeme si preto právo na možnosť výskytu takýchto chýb či preklepov a zároveň právo na ich aktualizáciu bez predchádzajúceho upozornenia. Zároveň budeme radi, ak nás budete o takto nájdených chybách informovať.

Postup pri výmene Tovaru

Ak ste si objednali tovar, ktorý vám nesedí alebo nie je presne podľa vašich predstáv, postupujte ako pri vrátení tovaru (odstúpenie od zmluvy). Výmena za iný tovar nie je možná. Tovar si musíte znovu objednať podľa svojich predstáv.

Postup pri vrátení tovaru

V súlade s platnými zákonnými normami má Kupujúci Spotrebiteľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, do 14 dní od prevzatia Tovaru (podmienky bodu 7 VOP - Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzatvorenej prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku Kupujúcim Spotrebiteľom, platia primerane). Pokiaľ sa pre odstúpenie rozhodnete, je nutné dodržať tieto základné podmienky:

  1. Tovar k nám musí byť odoslaný najneskôr na 14. deň po odoslaní odstúpenia od kúpnej zmluvy.
  2. Tovar musí byť kompletný, nepoužitý, neporušený, najlepšie s pôvodnými visačkami a v originálnom obale. Tovar musí byť schopný ďalšieho predaja.
  1. Vrátená zásielka musí obsahovať originál alebo kópiu faktúry alebo pokladničného dokladu a minimálne v elektronickej podobe vyplnený a odoslaný reklamačný formulár s požiadavkou na vrátenie peňazí. Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom našej internetovej stránky (https://reklamace.flystork.sk/).Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom nosiči (napríklad e-mailom).
  1. Pokiaľ bol súčasťou objednávky aj darček zdarma, musí Kupujúci taktiež vrátiť aj darček zdarma. Vrátený darček musí taktiež spĺňať podmienku č. 2 týchto pravidiel, viď vyššie.
  2. Tovar nesmie byť zaslaný na dobierku. V takom prípade nebude zásielka prevzatá.
  3. Náklady spojené so zaslaním Tovaru späť hradí v plnej výške Kupujúci.

Vo vlastnom záujme dopočujeme Tovar na adresu obchodu poslať doporučene, s poistením na hodnotu Tovaru. V prípade straty, či znehodnotenia ho tak budete môcť s podacím číslom zásielky u dopravcu reklamovať.

Po preskúmaní neporušenosti a korektnosti Tovaru bude uskutočnené vrátenie peňazí.
Peňažná čiastka bude vrátená Vami uvedeným spôsobom:

  1. bezhotovostným prevodom na účet,
  2. v hotovosti prostredníctvom kamennej predajne Flystork.

Zaplatená čiastka bude vrátená v zákonnej lehote 14 dní, avšak nie skôr, ako Kupujúci Tovar doručí alebo preukáže, že Tovar odoslal.

V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť Vašu požiadavku na vrátenie peňazí akceptovať.

Postup pri reklamácii poškodeného Tovaru

Dĺžka záručnej doby je 24 mesiacov, pokiaľ nie je určené inak. Záručná lehota začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Kupujúcim. V prípade vady či poškodenia výrobku je Kupujúci oprávnený tento výrobok u Predávajúceho reklamovať.

Záruka sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté najmä:

  • Mechanickým poškodením tovaru.
  • Používaním Tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú prostrediu, ktoré je priamo Predávajúcim alebo výrobcom určené.
  • Neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o Tovar.
  • Tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami.
  • Prevedením nekvalifikovaného zásahu či zmenou parametrov.
  • Tovar, ktorý bol upravovaný Kupujúcim, ak vznikla vada v dôsledku tejto úpravy.
  • Tovar bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou.

V prípade neistoty, či Tovar spĺňa podmienky k oprávnenej reklamácii, môžete skonzultovať s Predávajúcim druh závady, prípadne ďalší postup na infolinke +420 734 473 862 alebo e-mailom na obchod@k-system.cz, kde môžete priložiť aj fotografie poškodeného Tovaru na posúdenie.

Ak sa pre osobné odovzdanie/zaslanie Tovaru na reklamáciu rozhodnete, je nutné dodržať tieto základné podmienky:

  1. Reklamovaný Tovar by mal byť dôkladne zabalený, aby nedošlo v priebehu prepravy k jeho poškodeniu.
  1. Zásielka mieriaca späť k nám by mala obsahovať originál alebo kópiu faktúry alebo účtenky a minimálne v elektronickej podobe vyplnený a odoslaný reklamačný formulár s požiadavkou na reklamáciu. Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom našej internetovej stránky (https://reklamace.flystork.sk/).Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom nosiči (napríklad e-mailom).

 

Bez vyššie uvedeného je znemožnená identifikácia pôvodu závady Tovaru.

Reklamáciu, vrátane odstránenia vady, vybaví Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie (ak nie je uvedené inak). Lehotu 30 dní je možné po uplatnení reklamácie po dohovore predĺžiť.

Výsledkom reklamačného konania býva podľa povahy vady najčastejšie:

  • Oprava poškodeného Tovaru, pokiaľ je to možné.
  • Výmena Tovaru kus za kus.
  • Výmena Tovaru za iný model.
  • Dodatočná zľava na daný Tovar.
  • Vrátenie peňazí
    • bezhotovostným prevodom na účet,
    • v hotovosti prostredníctvom kamennej predajne Flystork.

Kupujúci má pri uznanej reklamácii právo na zaplatenie nákladov spojených so zaslaním Tovaru, v najnižšej možnej miere pre bezpečnú zásielku. Túto sumu musí preukázateľne doložiť. V prípade neoprávnenej reklamácie nemá Kupujúci nárok na zaplatenie nákladov spojených so zaslaním Tovaru na reklamáciu.

V prípade neoprávnenej reklamácie bude reklamovaný Tovar vrátený, bez opravy/výmeny, späť Kupujúcemu.